piątek, 5 czerwca 2015

I znów niezwykłe inspiracje :-)








Książka pomaga  iść przez życie

     Jeśli chcesz dokonać zmian w swoim życiu, jeśli chcesz się rozwijać lub doskonalić, zacznij czytać książki praktyczne. Możesz znaleźć w nich poradę, wskazówkę lub gotową odpowiedź na dręczący Cię problem. Książki, którym przewodzi pozytywna myśl wzmocnią i wzbogacą Cię wewnętrznie. Po jakimś czasie zmienią Twój sposób myślenia i staniesz się innym człowiekiem.                                                                                                http://ksiazkapomaga.pl/








Krzysztof  Ziemiec,   jeden z najpopularniejszych i najbardziej lubianych prezenterów, a równocześnie człowiek niezwykle doświadczony przez los.  Ogromna popularność, wielkie emocje i duże kontrowersje, jakie towarzyszyły jego autorskiemu programowi "Niepokonani", 
w którym znane postacie po raz pierwszy odkrywały dramatyczne wydarzenia ze swojego życia, sprawiły, że Autor postanowił opisać te historie, a także kulisy ich poznania. Bohaterami książki Niepokonani Krzysztofa Ziemca są:
- Monika Kuszyńska (była wokalistka Varius Manx)

- ojciec Kamili Skolimowskiej i zarazem jej trener (Kamila zmarła w czasie zawodów)

- Kuba Błaszczykowski (był świadkiem zamordowania matki  przez ojca)

- Eleni ("anioł", który stracił córkę w wyniku morderstwa)

- Jasiek Mela (najmłodszy zdobywca dwóch biegunów)

- Jacek Olszewski (mąż Agaty Mróz)

- Radosław Pazura (doznał ciężkich obrażeń w wypadku)

- Jerzy Stuhr (wygrał z chorobą nowotworową)

- Henryk Gołębiewski (pokonał raka i walczy z alkoholizmem)

- Tomasz Osuch (założyciel Fundacji Spełnionych Marzeń

- Ewa Błaszczyk (jej córka pozostaje w śpiączce)

- Kazimierz Szałata (jego niepełnosprawna córeczka zginęła w wypadku drogowym)
                                      http://www.dobre-ksiazki.com.pl/niepokonani-p364741.html


                                                               
 Nigdy wcześniej nie spotkałam człowieka tak absolutnie szczerego i prostolinijnego jak Krzysztof. Nie waży słów, nie kalkuluje, nie kluczy. Na każde pytanie odpowiada bez umizgów. Jeśli nie wie, zastanawia się.
Mira Suchodolska

Moje wspomnienia z pobytu w szpitalu i długiej rehabilitacji są po to, aby dać ludziom do myślenia. Aby przygotować niektórych na miękkie lądowanie w razie życiowego wirażu. Celowo opowiadam o domu rodzinnym, o młodości, szkole, harcerstwie i moim sposobie wychowywania dzieci. To wszystko daje mi siłę. Daje nam siłę. Bez tego moja opowieść byłaby niepełna. Jestem pewien, że gdyby nie bliscy, którzy byli przy mnie w najtrudniejszych chwilach, nie miałbym siły walczyć. Gdyby nie moja wiara, nie widziałbym w tej walce sensu. Wszystko jest po coś. (?) Mój wypadek był po to, żeby dać świadectwo innym. Wierzę, że to ma sens, że w dniu wypadku dostałem ?z góry? nową listę zadań. Do tego przekonania musiałem jednak dojrzeć. Zdałem sobie z tego sprawę dopiero po wypadku.
(fragment książki)
 http://www.azymut.pl/mw/?m=106&indeks=64330901614KS&itr=2



 Książka przeczy powszechnemu przekonaniu, że w wokół nas mamy coraz mniej osób skłonnych do poświęceń. Krzysztofowi Ziemcowi udało się zgromadzić grupę rozmówców, którzy konsekwentnie udowadniają, że dobro staje się wielką siłą, zmieniającą każdego człowieka.

Autor przedstawia mocną ekipę „ludzi serca” skorych nie tyl­ko do jednorazowych poświęceń, ale codziennie dających siebie innym. Bohaterowie tych historii są gorący w swoich działaniach i nie chcą dla siebie nic w zamian. Może ich historie zapalą nas do takiej samej hojności?











































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz